Spet je tu jesen, ki pokrajino odeva v škrlatne barve. Z meglenimi in hladnimi jutri nas opominja na otožnejši čas, na čas, ko obeležimo spomin na vse tiste, ki smo jih imeli radi, a jih ni več med nami. Letos smo spomin na umrle, zaradi varnostnih ukrepov, obeležili malo drugače. Komemoracija je potekala preko šolskega radia, ob koncu pa smo prižgali še svečke ob spominski plošči.
Nekdo me spremlja, ko zora zarana naznani nov dan. Nekdo, ki ga ni pa vendar v srcu mojem za vedno živi. |
![]() |
![]() |
Nastopajoči učenci in mentorica
Eva Ambrož Hažič |
UNESCO DAN – MOJE MESTO SKRIVNOSTI ŠEPETA
V sredo, 7. 10. 2020, smo na šoli izvedli kulturni dan – Moje mesto skrivnosti šepeta. Z našim Unesco projektom smo se tudi letos vključili v vseslovenski projekt Teden kulturne dediščine, katerega cilj je je spodbuditi zanimanje javnosti za varstvo kulturne in naravne dediščine.
ERASMUS+ (Učna mobilnost posameznikov)
ERASMUS+, Ključni ukrep 1 - Učna mobilnost posameznikov
Naslov našega dvoletnega projekta je
»SKRB ZA KVALITETO POUČEVANJA IN UČENJA 2016 - 2018«
S projektom želimo dvigniti kvaliteto poučevanja in učenja, narediti pouk še bolj zanimiv, pester in dinamičen, kjer bi bili učenci z novimi pristopi, metodami in tehnologijami še bolj motivirani za pridobivanje znanja in bolj aktivni v procesu poučevanja in učenja.
Mobilnost in vse aktivnosti v povezavi s projektom omogočajo strokovno in osebnostno rast zaposlenih, kar je pogoj za izboljšanje kvalitete dela z učenci, za razvoj ključnih kompetenc le-teh in zaposlenih ter za dvig prepoznavnosti in ugleda šole.
Cilji projekta so:
1. OSEBNI IN PROFESIONALNI RAZVOJ VKLJUČENIH
- Uvesti sodobne metode dela za učenje in poučevanje pri različnih predmetih tako na razredni kot predmetni stopnji (razredni pouk, naravoslovje, angleščina ipd.).
- Izboljšati digitalno kompetenco udeležencev in posledično kolektiva (uporaba IKT za organizacijo dela ter pri pouku različnih predmetov),
- Ozavestiti in uveljaviti medkulturno in evropsko dimenzijo pri pouku tujih jezikov in v povezovanju z drugimi predmeti,
- Ozavestiti pomen vseživljenjskega učenja ipd.
2. UPORABA ZNANJA IN PRENOS ZNANJA
- Vplivati na dvig motivacije pri udeležencih in posledično pri učencih in ostalih zaposlenih. Motivacija zaposlenih je namreč ključnega pomena, preko katere je moč izboljšati kvaliteto dela.
- Z različnimi aktivnostmi (sestanki, delavnice, prikazi dobrih praks, objave prispevkov ipd.) omogočiti prenos znanja na druge zaposlene pa tudi na strokovno in širšo javnost.
3. DISEMINACIJA REZULTATOV
- Širiti rezultate ter pozitiven in dolgotrajen učinek na vse vključene udeležence.
- Omogočiti večjo kakovost dela in učenja v korist učencev.
- Omogočiti boljše znanje tujih jezikov.
- Večja motivacija in okrepljeno sodelovanje s partnerji iz drugih držav.
- Večja prepoznavnost oz. promocija in še večji ugled šole.