z. št. |
Področja, interesne dejavnosti |
Izvajalec/ mentor |
||
RAČUNALNIŠTVO |
||||
1. |
Računalništvo 1 |
Štor |
||
2. |
Računalništvo 2 |
Čobec |
||
3. |
Računalništvo 3 |
Hriberšek |
||
ŠPORT |
||||
4. |
Športna šola – mešano |
Lamper |
||
5. |
Športna šola – mešano |
A. Hažič |
||
6. |
Športna šola – mešano |
A. Hažič |
||
7. |
Kolesarski krožek z izpitom |
Lončar |
||
8. |
T-ball |
Kunej |
||
9. |
Planinski krožek |
Štor |
||
10. |
Planinski krožek |
Irgolič |
||
TUJI JEZIKI |
||||
11. |
Bralna značka: TJA |
Kerznar |
||
12. |
Bralna značka: TJA |
Velenšek |
||
13. |
Bralna značka: NEM |
Velenšek |
||
14. |
Francoščina |
Rokavec |
||
15. |
Drama club |
J. Polak |
||
TEHNIKA |
||||
16. |
Gradimo zgodbe z Legom |
Žekar |
||
17. |
Prometni krožek |
Meštrov |
||
18. |
Robo-praktik (ID TIT) |
Remih |
||
19. |
Foto krožek |
Remih |
||
LOGIKA |
||||
20. |
Ugankarski krožek |
Brežnik |
||
21. |
Krožek za razmišljanje |
Petan |
||
UMETNOST |
||||
22. |
Cici pevski zbor (OPZ) |
Lajh |
||
23. |
Otroški pevski zbor (MPZ) |
U. Rogl |
||
24. |
Vokalna skupina (MPZ) |
U. Rogl |
||
25. |
Šolski orkester (MPZ) |
U. Rogl |
||
26. |
Javni nastopi (ID umetnost) |
R. Janežič |
||
27. |
Javni nastopi (ID umetnost) |
Rokavec |
||
SLOVENŠČINA |
||||
28. |
Bralna značka: SLJ |
Milojević |
||
29. |
Bralna značka: ZGO 6. |
Hriberšek |
||
30. |
Bralna značka: ZGO 7., 8., 9. |
Rebernak |
||
31. |
Čarobni svet pravljic |
K. Kenda |
||
32. |
Franček sporoča |
R. Janežič |
||
33. |
Debatni krožek |
R. Janežič |
||
NARAVOSLOVJE |
||||
34. |
Šolski vrtiček |
Štor |
||
35. |
Raziskovalci biotske raznolikosti |
Petan |
||
36. |
Kuharski krožek |
Flere |
||
37. |
MEPI – Mednarodno priznanje za mlade |
Irgolič, Petan, Prevodnik |
||
MEDIACIJA |
||||
38. |
Usposabljanje vrstniških mediatorjev |
Mlinarič, Brežnik, J. Polak, R. Janežič |
TEKMOVANJA iz znanj – MOŽGANČKI |
||||
1. |
Lili in Bine |
Štor |
1. |
|
2. |
Lili in Bine |
Kunej |
2. |
|
3. |
Lili in Bine |
Žekar |
3. |
|
4. |
Cankarjevo – Mehurčki |
A. Hažič |
1. |
|
5. |
Cankarjevo |
K. Kenda |
2. |
|
6. |
Cankarjevo |
Žekar |
3. |
|
7. |
Cankarjevo |
Prevolšek |
4. |
|
8. |
Cankarjevo |
Brežnik |
5. |
|
9. |
Cankarjevo |
R. Janežič |
6.–9. |
|
10. |
MAT |
Meštrov |
4. |
|
11. |
MAT |
Lončar |
5. |
|
12. |
EKOKVIZ |
Lončar |
6.–8. |
|
13. |
Prvaki znanja |
Draksler |
6.–8. |
|
14. |
Logična pošast |
Draksler |
6.–9. |
|
15. |
Razvedrilna matematika |
Draksler |
6.–9. |
|
16. |
Vegovo priznanje |
Draksler, Remih, Miklavžina |
6.–9. |
|
17. |
Logika |
Draksler |
6.–9. |
|
18. |
Bober |
Draksler |
6.–9. |
|
19. |
Kresnička (NAR) |
A. Hažič |
1. |
|
20. |
Kresnička (NAR) |
Kunej |
2. |
|
21. |
Kresnička (NAR) |
Čobec |
3. |
|
22. |
Kresnička (NAR) |
Prevolšek |
4. |
|
23. |
Kresnička (NAR) |
Brežnik |
5. |
|
24. |
Kresnička (NAR) |
Petan |
6., 7. |
|
25. |
Geografija |
Hriberšek |
7.–9. |
|
26. |
Astronomija |
Miklavžina |
7.–9. |
|
27. |
Angleščina |
J. Polak |
9. |
|
28. |
Angleščina |
Velenšek |
8. |
|
29. |
Kemija |
Petan |
8., 9. |
|
30. |
Biologija |
Petan |
8., 9. |
|
31. |
Prva pomoč |
Petan |
7.–9. |
|
32. |
Zgodovina |
Rebernak |
8., 9. |
|
33. |
Fizika |
Miklavžina |
8., 9. |
|
34. |
Konstruktorstvo in tehnologije obdelav |
Remih |
8., 9. |
|
35. |
Tehnologije |
Remih |
6.–9. |
|
36. |
Nemščina |
Velenšek |
9. |
|
RAZISKOVALNE NALOGE |
||||
37. |
Raziskovalna naloga |
Draksler |
6.–9. |
|
38. |
Raziskovalna naloga |
Rebernak |
9. |
Cici pevski zbor
Cici pevski zbor OŠ Frana Kranjca obiskujejo učenci 1. in 2. razreda. Pevski zbor je dejavnost, ki se je učenci še posebej radi udeležujejo, saj se na vajah družijo, veselijo, predvsem pa uživajo v petju. Zbor uspešno nastopa na šolskih in izvenšolskih prireditvah. Poseben čar pa za mlade pevce predstavljajo predvsem nastopi. Vaje pevskega zbora potekajo ob torkih in četrtkih 5. šolsko uro.
Učiteljica: Mateja Lajh
Šolske proslave
bomo pripravili ob Dnevu samostojnosti in enotnosti, ob Slovenskem kulturnem prazniku in ob Dnevu državnosti.
Mentorici: Mateja Rokavec, Kristina Radoš Janežič
Otroški pevski zbor in vokalna skupina
Otroški pevski zbor in vokalna skupina
Učenci od 3.–5. razreda, ki uspešno opravijo avdicijo, se vključujejo v otroški pevski zbor, starejši učenci od 6.–9. razreda pa v vokalno skupino. Druži jih veselje do glasbe, petja in nastopanja, kjer vsako leto razveseljujejo s svojim pevskim znanjem. Uspehi zadnjih let so vsem spodbuda za intenzivno delo, ki ga nadgradijo tudi na vsakoletnih intenzivnih pevskih vajah.
Zborovodkinja: Milena Urlep Rogl
DEJAVNOST |
ČAS |
Cici zbor 1.–2. razred |
TOR in ČET, 5. ura |
Otroški pevski zbor 3.–5. razred |
PON in SRE, 6. ura |
Vokalna skupina 6.–9. razred |
PON, 0. ura |
Šolski orkester 6.–9. razred |
SRE, 0. ura |
Kulturne prireditve za okolje
PRIREDITEV
|
DATUM |
KRAJ IZVEDBE |
Srečanje starejših krajanov KS Pod gradom |
14. 9. 2018 |
Dvorana KS Pod gradom |
Nastop v Pravljični deželi |
december 2018 |
Pravljična dežela |
Otroška kirurgija, ORL in pediatrija Splošne bolnišnice Celje |
marec/april 2019 |
Splošna bolnišnica Celje |
Kulturni program za oskrbovance doma – Dom ob Savinji |
marec 2019 |
Dom ob Savinji |
Kulturni program v knjižnici Miško knjižko |
maj 2019 |
Knjižnica pri Mišku Knjižku |
Vodja: Mateja Lajh
Šolski orkester
Učenci se radi sprostijo tudi z igranjem na glasbila, druženjem in nastopanjem na različnih prireditvah. Srečajo se s skupinskim muziciranjem različnih glasbil. Predstavljajo se z različnimi zvrstmi glasbe, sodelujejo s pevskima zboroma in vokalno skupino. Svoj repertoar pa dopolnjujejo tudi s kakšnim avtorskim delom.
Vodja: Milena Urlep Rogl
Krožki tujih jezikov
Kot alternativno ponudbo izbirnim predmetom tudi v tem šolskem letu ponujamo francoščino za šestošolce, na novo pa še španščino za 7.-9. razred.
Osnovni cilji so:
- spoznati nekaj osnovnih izrazov za sporazumevanje v različnih situacijah (predstavitev, v restavraciji, potovanje, trgovina, nakupovanje, navezovanje stikov, denar, zdravnik, ogledi znamenitosti);
- spoznati abecedo in števila, letne čase, mesece, dneve in datume, pozdrave in želje, praznike, koliko je ura …
- ob tem se naučiti osnove slovnice (samostalnik, pridevnik, zaimek, glagol …),
- naučiti se pesem, speči kolač in poimenovati sestavine.
Vsebine bomo z učenci izbirali glede na njihov interes. Osnova za delo sta učbenik in delovni zvezek, učenci pa bodo jezik usvajali predvsem na ravni govorjenja (sodelovanja v pogovoru).
Ob koncu šolskega leta bodo objavili svoj prispevek v šolskem časopisu oziroma na šolskem radiu.
Mentorici: Mateja Rokavec, Yanika Potočnik
Dejavnosti za učence, ki jih izvajajo zunanji izvajalci
Praviloma potekajo po 14.30 uri, ko se zaključi vzgojno-izobraževalni program šole. Za vse izjeme je nujen dogovor z ravnateljico.