IZOBRAŽEVALNA EKSKURZIJA V ROVINJ V OČEH UČENKE ANE VIHER

Na ekskurziji v Rovinju so se našim učencem pridružili še učenci treh celjskih osnovnih šol (OŠ Frana Roša, II. Osnovna šola in OŠ Ljubečna). Prevoz iz Celja v Rovinj in nazaj je bil organiziran z avtobusom. Ekskurzija je bila brezplačna, saj je financirana s strani projekta.

Namen ekskurzije je razširiti obzorje učencem na področju gozdov in gozdnih ekosistemov mediteranskega podnebja, spoznati mesto Rovinj ter pokrajino. Dvodnevni program je bil zelo zanimiv in pester. Učenci so bili nastanjeni v apartmajskih hišicah naselja Amarin.

Po nastanitvi smo se najprej sprehodili po prečudovitev naselju Amarin.

Razveselili so se samopostrežnih obrokov (zajtrka, kosila, večerje) v bližnji restavraciji, kjer so nam pripravili odlične in zelo pestre obroke hrane.

Sledil je obisk in ogled OŠ Vladimir Nazor v centru Rovinja, kjer nas je gostoljubno sprejela ravnateljica, učenci pa so nam pripravili kratek kulturni program. Na šoli smo si poleg učilnic ogledali  čudovite umetniške izdelke učencev.

Z glasbene učilnice imajo prečudovit razgled na mesto Rovinj.

Tudi na tej šoli se soočajo s prostorsko stisko v jedilnici, kjer jedo v treh izmenah.

Sledil je ogled mesta Rovinj in njihovih znamenitosti (staro mestno jedro, cerkev sv. Evfemije in sarkofag) ter ogled Eko muzeja ribiških čolnov, ki jih imenujejo batane ipd.

Še posebej razburljiva je bila vožnja z barko, saj bilo morje razburkano.

Vreme je bilo sončno, zato so nekateri komaj čakali, da zaplavajo v hotelskem bazenu z morsko vodo.

V petek so učenci v Rovinju skupaj s svojimi hrvaškimi vrstniki v neposredni bližini morja raziskovali njihov mestni gozd Punta Corrente, ga doživeli v vsej svoji lepoti ter spoznali nekatere nove drevesne vrste.

Ob koncu se nam je prilegla malica in igra na igralih ob robu mestnega gozda.

Polnih novih znanj, vtisov in doživetij smo se v petek zvečer zadovoljni  vrnili v Celje z obljubo, da se v Rovinj še kdaj vrnemo.

Bistvena  informacija za vse Celjane pa je zagotovo podatek, da bo v  sklopu projekta  Mestna občina Celje v Mestnem gozdu skupaj z Zavodom za gozdove Slovenije, Območno enoto Celje uredila sedem doživljajsko-rekreativnih in eno izobraževalno-izkustveno pot, otroško igrišče na tretji jasi, prireditveni oder ter drevesno opazovalnico oz.  t.im. učilnico, ki bo zagotavljala izobraževanje o gozdovih in naravi z višin. Ideje oz. predloge,  kako naj bi izgledala t.im drevesna učilnica pa smo v lanskem letu soustvarjali in predlagali ravno učenci iz  naše šole. V Rovinju smo tako med prvimi izvedeli, kako bo zgledala končna podoba Mesnega gozda  ter  se že nestrpno veselimo odprtja te nove pridobitve v mesecu septembru.

Zapisala Vlasta Prevolšek

IZOBRAŽEVALNA EKSKURZIJA V ROVINJ V OČEH UČENKE ANE VIHER

Ekskurzija je bila zelo zanimiva, saj je vsebovala najrazličnejše dejavnosti in oglede. Ogledali smo si najstarejšo šolo v Rovinju, muzej čolnarjenja, se sprehodili po mestu, peljali z ladjico po razburkanem morju in si ogledali mestni gozd. Nastanili smo se v hotelu Amarin, kjer sta imela po dva učenca svoj apartma. Obroki so bili samopostrežni. Najstarejša šola je bila zanimiva zaradi številnih ustvarjalnih izdelkov, na primer hiške izdelane iz gline, so bile obešene na steni ob stopnišču do zadnjega nadstropja. Zelo zanimiva pa je bila tudi vožnja z ladjico, saj smo izvedeli, da ima Rovinj 14 otokov. Všeč mi je bil sprehod po mestu. Mestne ulice so podobne Benetkam, saj je včasih mesto spadalo pod beneško republiko. Ogledali smo si tudi muzej čolnarjenja, kjer smo izvedeli, kako je nastal prvi čoln. Naslednji dan pa smo se sprehodili skozi njihov mestni gozd. V spominu mi bo ostala tudi okusna malica v njihovem parku in igranje na igralih na otroškem igrišču.

Ta ekskurzija mi je bila najbolj zanimiva od vseh do sedaj. Vesela sem, da sem se jo lahko udeležila.