V soboto, 11. 4, smo obeležili dan zdravja, ki smo mu nadeli ime TO SEM JAZ ‒ TO SI TI.

 

Všeč nam je bilo, ker smo se skozi delavnice naučili veliko novega. Prvi dve uri smo imeli delavnice na temo prijateljstva in odnosa v razredu. Najbolj nam je bila všeč igrica presedi se. Naučili smo se, da moramo biti s sošolci prijatelji. Poleg tega je bilo zanimivo tudi to, da smo se s sošolci bolj podrobno spoznali in izvedeli nekaj zanimivosti o njih. Sledil je ogled razstave stročnic v avli. Pri degustaciji smo poizkusili fižolov namaz in čičeriko. Naš dan zdravja smo zaključili z rekreacijo, kjer smo se učili plesati zumbo .

Špela in Neja, 6. a

Devetošolci smo se na predavanju o negi obraza še bolje podučili o pravilni negi svoje kože. Spoznali smo nekatere nove produkte, ki jih je dobro uporabljati, nekatere pa smo že poznali. Dodobra pa nas je na delovno soboto prebudila predstavitev Kriznega centra Celje, kamor se mladi v stiski zatečejo po pomoč. Če si v stiski, moraš zanjo nekomu povedati, saj se vedno najde rešitev. Dan zdravja smo zaključili s skupinskim igranjem nogometa in degustacijo stročnic.

Učenci 9. a in 9. b

Na prvi stojnici v šolski avli smo spoznali veliko stročnic; nekatere so bolj druge pa manj poznane. Druga stojnica je ponujala degustacijo kuhane čičerike, stročjega in kuhanega fižola in fižolovega namaza.

Pridružili sta se nam dve dijakinji iz srednje zdravstvene šole in njuna učiteljica. Predstavile so nam zdravo prehranjevanje in motnje prehranjevanja. Spoznali smo veliko novih motenj hranjenja, in sicer bigoreksijo ter ortoreksijo. Na koncu smo reševali še delovne liste.

Vsi sedmošolci smo se na koncu dobili na  šolskem igrišču in se zdravo gibali.

Lovro  Drofenik, 7. ab

Zjutraj smo pojedli zajtrk, ki je najpomembnejši obrok. Drugo uro smo odšli pred šolo, kjer smo se igrali. Nato smo imeli telovadbo in plesali zumbo. V razredu smo brali knjigo in na koncu reševali učni list.

Melita, 3. b

Po sadnem zajtrku smo se pred šolo igrali igro, kjer smo se spoznavali in povedali, česa nas je strah in kaj radi počnemo. Brali smo tudi knjigo in se pogovarjali o naših strahovih. Zadnjo uro smo risali svoj obraz in likovno ustvarjali.

Jasmina, 3. b

Delovno soboto smo pričeli s sadnim zajtrkom. Bil je odličen in zdrav. Plesali smo zumbo, kar ni bilo vsem všeč. Zunaj smo imeli socialne igre. Pogovarjali smo se o svojih strahovih.  Naučili smo se zelo veliko. Všeč nam je bilo, ko smo brali pravljice.

Učenci 3. a

Ta dan nam je bil zelo všeč. Zjutraj smo najprej plesali, nato pa pojedli sadje. Prebrali smo zgodbico Tigrova preproga in ustvarili zanimive in lepe preproge. Ob koncu smo se igrali.

Učenci 1. a

Prvo uro smo v telovadnici že pridno plesali zumbo. Nato smo brali zgodbo Veveriček posebne sorte in nanjo likovno ustvarjali z voščenkami in vato. V avli smo si ogledali pripravljene stojnice o zdravi hrani, natančneje o stročnicah. Druženje smo zaključili s socialnimi igrami.

Učenci 1. b